تصاویر برجسته

آمار کاربران

نام کاربری

رمز عبور

چنانچه تاکنون عضو این سایت نشده اید می توانید با تکمیل فرم مخصوص عضویت به جمع کاربران این سایت بپیوندید و از امكانات مخصوص كاربران استفاده نمائيد .

بنام دادار نیک اندیش

مسیر: دوآب روستای دشه (پاوه)                     تاریخ:7-3-88

Bistoon Wall

ساعت پنج نیم از لب آب با تاخیر از ترمینال با مینی بوس به سمت شهر پاوه به راه افتادیم . ساعت نه به شهر پاوه رسیدیم و با یک وانت بار دو کابینبه سمت دو آب حرکت کردیم .نرسیده به دو آب کنار تونل پیاده شدیم و حرکت خود را آغاز کردیم . باید از میان آب رودخانه ( هانه کانی) حرکت می کردیم بعداز حدود دو ساعت پیاده روی درون رودخانه جایی را برای صبحانه خوردن پیدا کردیم . بعد از آبتنی و خوردن مقداری غذا چون ساعت حدود دوازده ظهر بود . دوباره درون رودخانه به راه افتادیم که بعد از نیم ساعت به یک پرورش ماهی رسیدیم ( نرسیده به تونل یک پرورش ماهی از بالای جاده دیده میشود بهتر است که از این مکان مسیر حرکت خود را آغاز کنید). مسیر رودخانه را به سمت راست ادامه دادیم تا به جایی رسیدیم که دیگر نمشد از درون آب حرت کنیم چون حجم آب زیاد و گودتر می شد از اول یک تنگه زیبا که دیگر نمشد ادامه داد به سمت ببالای تنگه راه خود را ادامه دادیم . بعد از کمی بالا رفتن یک مسیر مالرو زیر پای ما دیده می شد به سمت جاده مالرو حرکت کردیم و به راه افتادیم از بالا مسیر رودخانه خیلی زیبا بود بعد ازگذشتن چند گردنه  روستای دشه از میان درختان سبز نمایان شد به کنار چشمه درون روست رسیدیم ساع حدود پنج بود بعد از نوشیدن آب چشمه دشه و خوردن غذا با وانتبار دوکابین به سمت پاوه به راه افتادیم (میشود دوباره مسیر را ادامه داد از درون رودخانه تا به روستای گلان برسید که این روستا در جنوب پاوه قرار دارد. و دوبار این مسیر را تا شهر پاوه از درون باغهای زیبامی شود ادامه داد) بعد از رسیدن به شهر پاوه با سواری به سمت کرمانشاه حرکت کردیم حدود ساعت ده به کرمانشاه رسیدیم .( درختانی در مسیر وجود دارند مانند انجیر انار زبانکنجشگ و غیره )