تصاویر برجسته

آمار کاربران

نام کاربری

رمز عبور

چنانچه تاکنون عضو این سایت نشده اید می توانید با تکمیل فرم مخصوص عضویت به جمع کاربران این سایت بپیوندید و از امكانات مخصوص كاربران استفاده نمائيد .

بنام دادار نیک اندیش

مسیر:کلاردشت به تنکابن                                                                       تاریخ:5/5/89

دوشنبه  بعد ازظهر از کرمانشاه به سمت تنکابن حرکت کردیم حدود ساعت 8 صبح روز سه شنبهئ به تنکابن رسیدیم . از تنکابن با ماشین سواری پیکان از جاده عباس آباد به سمت کلاردشت و فدراسیون حرکت کردیم حدود ساعت 10 به فدراسیون رسیدیم. بعد از خوردن صبحانه و کمی استراحت با لندروربه سمت حصار چال حرکت کردیم . ساعت 3ونیم بود که به حصار چال رسیدیم و چادور هارا کمی دورتر از چادرهای اصلی و نزدیک مسیر حرکت برپاکردیم . ولی بهت بود کنار دریاچه اپتدای مسیر چائورها رابرپا میکردیم . ولی ما از اوجود این دریاچه خبر نداشتیم .ساعت 8 صبح بعد از خوردن صبحانه به سمت لشکرک کوچک از کنار دریاچه حرکت کردیم. بعد از کنار دریاچه به سمت جنوب بعد از رسیدن به خط الرس هزارچم باز به سمت جنوب از کنا رقله آلاله سر به سمت پایین حرکت می کنیم( مسیر پاکوب شده کاملا مشخص است بعد از حدود یم ساعت که به پایین حرکت کردیم مسیر دیگری به سمت غرب مشخص می شود که باید این مسیر را ادامه دا بعد از حدود 1 ساعت ونیم به به سمت بالاشمال غربی به گردنه هزارچم می رسیم که باید به سمت پایین وجهت شمال حرکت کنیم یعنی درون دره هزارچم) ما ساعت 5ونیم پایین دره ابگرم دره سه هزاررسیدیم بعد از حدود دو ساعت پیاده روی ساعت 7 کنار رودخانه روی  کمپ دوم خودمان رو برپاکردیم ساع ده صبح به سمت آبگرم حرکت کردیم حدود ساعت دو به آبگرم رسیدیم . و ما کمی دورتر کنار چند انبار یا انه کنار درتان گردو برای خوردن نهار ایستادیم مردم زیادی برای عبادت و دیدن آبگرم تردد می کردند (حضرت سلیمان)حدود ساعت 2و چهلو دودقیقه بین آبگرم و سوپرطبیعت نهار خوردیم و ساعت 5و بیست دقیقه به سوپرطبیعت رسیدیم بعد از خوردن دلستر خنک به سمت درجان  شهرستان سرن حرکت کردیم این سه روستا به هم چسبیده و خیلی زیبا هستند باید خودتان از نزدیک این زیبایها را ببینید ساعت 7 از سرن سوار ماشین شدیم حدود بیست دقیقه ب یوج رسیدیم بعد از گذشتن از جاده سه هزار به تنکابن رسیدیم وبعد از گذراندن شب در تنکابن صبح به سمت قزوین بعد همدان  بعد کرمانشاه حرکت کردیم

ارسال شده در مورخه : دوشنبه، 12 ارديبهشت ماه، 1390 توسط بهرام  پرینت

مرتبط باموضوع :

سیر کوه (روستای کلکان )  [ پنجشنبه، 2 تير ماه، 1390 ] 1721 مشاهده
 قله سبلان  [ شنبه، 28 خرداد ماه، 1390 ] 894 مشاهده
 سرخه دیزه به ریژآب(sorkhehdizeh to rezhab)  [ پنجشنبه، 2 تير ماه، 1390 ] 1969 مشاهده
 کوه‌نوردی» و قانون «ساعت ۱۴»  [ دوشنبه، 3 اسفند ماه، 1394 ] 394 مشاهده
 عبور از بهمن در برنامه های کوهنوردی زمستانی  [ چهارشنبه، 28 بهمن ماه، 1394 ] 792 مشاهده