تصاویر برجسته

آمار کاربران

نام کاربری

رمز عبور

چنانچه تاکنون عضو این سایت نشده اید می توانید با تکمیل فرم مخصوص عضویت به جمع کاربران این سایت بپیوندید و از امكانات مخصوص كاربران استفاده نمائيد .

بنام دادار نیک اندیش

ساعت شش صبح از کرمانشاه به سمت کامیاران حرکت کردیم . بعد از گذر از کامیاران به سمت پلنگان حرکت کردیم پانزده کیلومتر مانده به پالنگان رسمت چپ روستایی به نام پای درخت نام دارد این راه را ادامه می دهیم تا یه روستای دیگری با نام تنگی ور برسیم که این روستا در اپتدای تنگه واقع شده است حدود 11 کیلومتر  درمیان درهها و دامنه ها واز محل عبور آبهای فصلی حرکت کردیم. حدود ساعت 1 بعد از ظهر و بعد از خوردن  نهار حدود ساعت 2 از همین مسیربرگشتیم .تغرییبا  حدود ساعت 7 از روستای تنگی ور به سمت کامیاران و بعد کرمانشاه حرکت کردیم . این منطقه فوقعلاده زیبا و تماشایی هست . اپتدای مسیر از میان تنگه با دیوارههای بلند باید عبور کردکه خیلی جالب و تماشایی هست . بعد مسیر باز تر شده واز میان درختان ون عبور می کنیم. دامنه ای مملو از درختان ون دوروبرما را ااطه کردهاند. ز درون ین نل سبز نمای شمالی کوه شاهو نمایان می شود چقدر زیباپر از برف ..........